10.11.2020 

/ Jaa

Trevianin Erottaja2 -kampanja Finnish Comms Awards 2020 voittoon Teollisuus & Rakentaminen -kategoriassa

Palkintaperusteet:

Teollisuus & Rakentaminen

Erottaja2 – Rakennuksesta elävä viestintäkanava, Trevian Asset Management Oy & Viestintätoimisto Drum

”Historia kiinnostaa ihmisiä” -väitteen paikkansapitävyys todistettiin jälleen. Strategia pohjaa kohteen ainutlaatuiseen ja mystiseen tarinaan. Ajallisesti ja kohderyhmittäin kohdennettujen toimenpiteiden kokonaisuus on vaikuttava: unohdettu talo on herätetty henkiin, nostettu puheenaiheeksi ja kiinnostavaksi paikaksi. Poikkeuksellista markkinointiviestintää konservatiivisella alalla.

Erottaja2 toimisto

Mallinnuskuva: Zoan Oy

Suomen valtion pitkään omistama arvokiinteistö Helsingin Erottajalla myytiin loppuvuodesta 2018 yhdysvaltalaiselle BlackRock Real Assetsille. Trevian toimi kaupantekoprosessissa neuvonantajana ja jatkoi kiinteistön kehittämistä ja varainhoitoa BlackRockin paikallisena kumppanina.

Jo alusta alkaen rakennuksen kehitystyössä haluttiin panostaa vaikuttavaan viestintään ja tuoda esiin sen historiallisia erityispiirteitä osana markkinointitoimenpiteitä. Yhteistyössä Viestintätoimisto Drumin kanssa kiinteistölle rakennettiin tarinallinen Erottaja2-konsepti, jossa painotettiin talon kulttuurihistoriallista arvoa ja kokemuksellisuutta osana markkinointikokonaisuutta. Kiinteistöä itseään hyödynnettiin myös elävänä markkinointivälineenä tapahtumien kautta.

Historiallinen uusrenessanssipalatsi on herätetty henkiin uutta käyttöä varten laajojen muutostöiden kautta. Onnistuneen viestinnän ansiosta Erottaja2 nousi alalla yhdeksi vuoden 2019 puheenaiheista.

Erottaja2 toimisto

Mallinnuskuva: Zoan Oy

”Haluamme vilpittömästi osoittaa kiitoksemme niin luoville ja innovatiivisille markkinoinnin yhteistyökumppaneillemme kuin ennakkoluulottomalle asiakkaallemme luottamuksesta kykyymme kehittää uudenlaisia konsepteja alan perinteisten kampanjoiden ulkopuolella. Erottaja2 on merkityksellinen menestystarina Trevianille”, kertoo markkinoinnin ja viestinnän johtaja Daniel Tuori Trevianista.

Trevianin yhteistyökumppaneita menestyksekkäässä Erottaja2 -markkinointikokonaisuudessa ovat Drumin lisäksi olleet Fyra Oy, Helsinki Design Week, Zoan Oy sekä graafinen suunnittelija Ilkka Kärkkäinen.

Tutustu voittoisaan Erottaja2 -konseptiin ja historiaan sen taustalla