Trevian johtaa toimistokohteiden kaupallista kehittämistä ja vuokrausta yhteistyössä sijoittajien ja vuokralaisten kanssa. Autamme asiakkaitamme löytämään räätälöityjä ratkaisuja, jotka vastaavat heidän erityistarpeisiinsa ja luovat samalla merkittävää arvoa heidän liiketoiminnalleen.
Ammattimainen tiimimme kehittää kiinteistökohteita aktiivisesti alan parhaiden ammattilaisten ja yhteistyökumppaneiden kanssa.
Trevianin ydinosaamiseen kuuluvat kiinteistöjen vuokraus, markkinointi, tekninen johtaminen, ESG-palvelut sekä kiinteistökehittäminen.
Liiketoimintasuunnitelma on päivittäisen toimintamme perusta. Laadimme liiketoimintasuunnitelmat yhdessä
sijoittajien kanssa omaisuuden arvon parantamiseksi.
Jos sijoittaja on jo itse laatinut kiinteistölle liiketoimintasuunnitelman, toteutamme suunnitelman sovitun budjetin ja aikataulun mukaisesti.
Tarjoamme laajan valikoiman teknisen johtamisen palveluita, jotka vastaavat asiakkaan korkeisiin vaatimuksiin niin teknisissä ratkaisuissa kuin ESG-tavoitteissa. Sitoudumme noudattamaan tiukentuvia määräyksiä ja huolehdimme kiinteistöjen teknisestä ylläpidosta, korjauksista ja urakoinnista läpinäkyvästi ja riippumattomasti.
Palveluihimme kuuluvat kiinteistönhoidon johtaminen, tekninen hallinnointi varainhoitajille ja sijoittajille, budjetointi ja seuranta, energiatehokkuuden varmistaminen sekä urakoitsijoiden velvoitteiden valvonta. Tarjoamme myös PTS- (Pitkän tähtäimen suunnitelmat), TDD- (Tekninen due diligence) ja ESG-palveluita asiakkaan tarpeiden mukaan.
Vastuullisuus on keskeinen osa toimintaamme kaikilla tasoilla. Kiinteistövarainhoidossamme otamme huomioon ympäristö-, sosiaaliset ja hallinnolliset kriteerit, jotka on määritelty yhdessä sijoittajan kanssa.
Suunnittelemme ja toteutamme ESG-ohjelmia ja -sertifiointeja (esim. GRESB, BREEAM) asiantuntijakonsulttien tukemana. Valvomme myös alihankkijoiden vastuita ja velvollisuuksia sekä muita viranomaisten ja/tai yrityskäytäntöjen asettamia sosiaalisia velvoitteita ja vaatimuksia.
Vuokraus on ydinosaamisaluettamme. Neuvottelemme uusia vuokrasopimuksia sekä uusimme olemassa olevia vuokrasopimuksia. Teemme myös tiivistä yhteistyötä laajan välittäjäverkostomme kanssa.
Seuraamme jatkuvasti vuokralaistyytyväisyyttä ja teemme tiivistä yhteistyötä vuokralaisten kanssa varmistaaksemme pitkän aikavälin vuokrausasteen vakauden.
Järjestämme ja hoidamme vuokrauksen hallinnon sekä toteutamme vuokralaisten KYC-prosessin osana AML-yhteensopivuutta. Lisäksi tuotamme vuokraan ja vuokrasopimuksiin liittyviä KPI-raportteja ja -analyysejä.
Yritysrakenteet ja voimassa oleva lainsäädäntö luovat pohjan yrityshallintopalveluillemme.
Kiinteistöhallintotiimimme voi johtaa ja järjestää olennaisia yrityshallinnon palveluita, sisältäen esimerkiksi hallituksen ja yhtiökokouksen pöytäkirjat sekä rahanpesulakiin ja pakotelistoihin liittyvät varmistukset.
Markkinointitiimimme tukee varainhoitoa ja vuokrausta liiketoimintasuunnitelman mukaisesti. Varainhoidon ja vuokrauksen markkinointiin kuuluvat muun muassa markkinointi- ja brändistrategian kehittäminen sekä kohteiden markkinointisuunnitelmien luominen ja uudelleenbrändäys.