fbpx

Yrityksemme

Tiedämme miten kiinteistö saadaan tuottavaksi.

KUVA: Näkymä Tullintorin kauppakeskusesta. Vain parisataa askelta Tampereen rautatieasemalta ja olet Tullintorin ja Tullikamarin kulttuurikeskuksen välissä. Tullikamarin lava on tullut tutuksi maailmantähdille Wailersista Black Sabbathiin. Aseman alue on myös vilkkaa uudisrakentamisen kohteena ja siellä on Tampereen uusimmat hotellit.

Yrityksemme

Trevian on kaupallisiin kiinteistösijoituksiin ja varainhoitoon erikoistunut riippumaton yhtiö. Toimintamallimme perustuu täyden palvelun varainhoitoon, joka keskittyy ennakoivaan ja aktiiviseen toimintaan lisäarvon luomiseksi. Asiakassuhteet vuokralaisiin ovat toimintamme ydin. Tulosten maksimoimiseksi toimimme usein yhteistyössä paikallisten kiinteistövälitystoimijoiden kanssa. Trevian Asset Management perustettiin vuonna 2012 ja hallinnoi yli 1 mrd euron kiinteistövarallisuutta. Kasvumme on jatkuvaa ja etsimme koko ajan uusia investointimahdollisuuksia.

 

 

 

TIEDÄMME, MITEN KIINTEISTÖ SAADAAN TUOTTAVAKSI JA MITEN VOIMME VAIKUTTAA SEN ARVOON

Ensinnäkin, asiakassuhteet vuokralaisiin ovat toimintamme ydin. Kuuntelemme vuokralaisiamme ja autamme heitä kehittymään yhdessä kiinteistön kanssa. Vain hyvinvoivat vuokralaiset tekevät kohteesta mielenkiintoisen.

Toiseksi, huolehdimme itse hallinnoimistamme kohteista. Toimimme kuin omistaisimme ne itse. Kaksi kolmannesta henkilöstöstämme on keskittynyt asset management -palveluihin. Näin vaikutamme myös suoraan kiinteistöjen arvoon. Toimimme valtakunnallisesti: Meillä on toimipaikat Helsingin lisäksi myös Oulussa, Tampereella, Espoossa, Kuopiossa, Rovaniemellä, Lappeenrannassa ja Mikkelissä.

Kolmanneksi, toteutamme aina kestävää kiinteistövarainhoitoa. Uskomme, että jokaisesta kiinteistöstä voi saada tuottavan, kun sitä johdetaan ja hoidetaan kokonaisvaltaisesti, ympäristölleen arvoa tuottaen. Haluamme olla mukana muuttamassa maailmaa noudattamalla kestävän kehityksen periaatteita kaikessa toiminnassamme.

Kiinteistövarainhoitoyhtiönä vahvuutemme on se, että suhtaudumme kiinteistöjen arvoon intohimoisesti. Haluamme olla alallamme arvostetuin kumppani. Asiakkaitamme on erityisesti eri kokoiset institutionaaliset kiinteistösijoittajat sekä muut ammattimaiset sijoittajat erityisesti Suomessa, Pohjoismaissa ja Euroopassa. Hallinnoimamme kiinteistöomaisuuden arvo on n. 1 miljardi euroa.

Tehtävä, visio ja strategia

Visiomme

Trevian on Pohjoismaiden arvostetuin kiinteistöalan kumppani.



Missiomme

Trevian yhdistää parhaat kiinteistöt, yritykset, palvelut ja ihmiset tukien ympäristön ja yhteiskunnan kestävää kehitystä.



Trevianin strategian rakennusaineet


Paras työyhteisö ja parhaat ihmiset
Kestävä arvonnousu
Koko arvoketjun hallinta
Kannattava kasvu
Luotettu Trevian-brändi

Arvomme

 

Yhdessä tekeminen

Trevian syntyi perustajajäsentensä yhteisestä unelmasta: työpaikasta, jossa olisi mukava työskennellä, samanarvoisesti, ilman hierarkiaa ja turhaa pönötystä, jokaista arvostaen, toisista välittäen. Yhdessä olemme enemmän.

Rohkeus

Kuinka voisimme toimia niin, että ylitämme asiakkaidemme odotukset? Se edellyttää rohkeutta ja ennakkoluulotonta päätöksentekoa. Se edellyttää myös uteliaisuutta: Miten ratkaisemme asioita uudella tavalla? Rohkeus vaatii vapautta, vapaus edellyttää vastuunottoa ja -antoa sekä luottamusta.

Kyky kuunnella asiakasta

Sijoittajat ja vuokralaiset ovat asiakkaitamme. Jotta voimme tuottaa arvoa, meidän täytyy kyetä ymmärtämään heidän liiketoimintaansa, tiedostamaan heidän tarpeensa ja odotuksensa sekä ylittämään ne. Reagoimme ja joustamme, kun sitä tarvitaan.

Riippumattomuus

Asiakkaan parhaan edun mukaiset päätökset edellyttävät riippumatonta toimintaa, jossa me olemme heidän edunvalvojiaan. Emme kenenkään muun.

Vastuullisuus

Toimintamme on kaikin puolin läpinäkyvää ja eettisesti kestävää. Otamme huomioon myös ympäristön, niin omassa työssämme kuin hallinnoimissamme kiinteistöissä.

Trevian työnantajana

Uniikki tiimimme mahdollistaa korkean suorituskykymme

Sitoutunut, osaava ja motivoitunut henkilöstö on suurin voimavaramme. Trevianin liiketoiminnan laatu ja onnistumiset ovat tulosta henkilöstön monipuolisista ja yksilöllisistä vahvuuksista. Arvomme ja missiomme näkyvät kaikessa toiminnassamme.

Etsimme jatkuvasti lahjakkaita työntekijöitä, jotka tuovat parhaan osaamisensa ja ammattitaitonsa rooliin upeassa tiimissämme. Etsimme muutakin kuin teknistä kyvykkyyttä: etsimme työntekijää, joka jakaa arvomme ja toimii saumattomasti osana tiimiämme, sekä asiakkaidemme ja muiden sidosryhmiemme kanssa.

Jos kiinnostuit – tuo karismasi, tietämyksesi ja yksilölliset taitosi näytille ja liity tiimiimme. Lähetä avoin hakemuksesi alla olevan linkin kautta!

Avoimet työpaikat

Kauppakeskuspäällikkö

By 20.3.2020KiinteistövarainhoitoLue lisää

Haemme

KAUPPAKESKUSPÄÄLLIKKÖÄ

Rovaniemelle vastaamaan kauppakeskus Revontulen liiketoiminnasta, keskuksen kaupallisesta kehittämisestä ja hallinnosta.

Kauppakeskus Revontuli on nimensä mukaisesti värikäs, pohjoinen ja jatkuvasti uudistuva kauppakeskus. Revontuli on tullut tunnetuksi Lapin alueen edelläkävijänä ja kansainvälisen tason kauppakeskuksena, josta on suora yhteys vieressä sijaitsevaan Rinteenkulman kauppakeskukseen. Yhteensä kahdesta kauppakeskuksesta löytää yli 60 eri liikettä.

Etsimme motivoitunutta ja aikaansaavaa ammattilaista vastaamaan kauppakeskuksen kokonaisvaltaisesta toiminnasta. Viet eteenpäin strategiaamme jalostamalla sen rautaisella ammattitaidolla arjen toiminnaksi. Keskeinen tehtäväsi on Revontulen vahvan tunnettuuden säilyttäminen ja sitä tukevien uudistusten läpivienti. Onkin tärkeää, että sinulla on vahva ymmärrys kauppakeskusten toimintaa muokkaavista trendeistä kuten digitaalisuuden tuomista mahdollisuuksista ja palvelukonseptien monipuolistumisesta.

Vastuullasi on Revontulen kaupallinen ja taloudellinen raportointi sekä budjetointi. Odotamme, että yrityksen taloudelliset tunnusluvut ovat hallussasi ja pystyt suunnitelmalliseen työskentelyyn kauppakeskuksen talouden ohjauksessa ja raportoinnissa.

Keskeinen tehtäväsi on Revontulen toimitilojen vuokraus. Arkeesi kuuluu jatkuva vuoropuhelu olemassa olevien vuokralaisten kanssa ja aktiivinen keskustelu potentiaalisten uusien vuokralaisten kanssa. Osallistut Revontulen markkinoinnin ja tapahtumien koordinointiin sekä huolehdit siitä, että arki sujuu mutkattomasti Revontulen yritysten, asiakkaiden ja muiden sidosryhmien kanssa.

Työskentelet tiiviissä yhteistyössä Agoren kauppakeskustiimin kanssa, joka on valmis auttamaan sinua missä ikinä apua tarvitsetkaan.

Menestyt parhaiten, mikäli sinulla on:

  • on soveltuvaa työkokemusta vähittäiskaupan ja/tai markkinoinnin tehtävistä sekä koulutustausta, joka tukee edellä mainittuja asioita
  • vahvaa kaupallista ymmärrystä ja näyttöä taloudellisesta suunnittelusta
  • kokemusta liiketilojen vuokrauksesta
  • näyttöjä strategisten suunnitelmien menestyksellisestä läpiviennistä
  • paineensietokykyä
  • erinomaiset vuorovaikutustaidot ja vahvaa neuvottelu- ja viestintäosaamista
  • itsenäisyyttä ja rohkeutta tuoda esiin omia näkemyksiä sekä kehitysideoita
  • oppimiskykyä ja taitoa sekä uteliaisuutta löytää uusia innovatiivisia ratkaisuja
  • hyvä kirjallinen ja suullinen suomen- ja englannin kielen taito
  • CRM osaamista ja MS Office ohjelmistojen monipuolista käyttötaitoa
  • Lapin aluerakenteen, elinkeinoelämän ja kulttuurin tunteminen katsotaan eduksi

Tarjoamme tehtävässäsi vastuuta ja vapautta. Luottamus ja joustavuus on meille tärkeää puolin ja toisin. Työkenttäsi tulee olemaan mielenkiintoinen ja haastava, jossa rinnallasi ja tukenasi toimii koko Trevianin huippuammattilaisten joukko. Tarjoamme sinulle vahvan tuen myös oman ammattiosaamisesi kehittämiseen. Panostamme henkilöstömme viihtyvyyteen ja hyvinvointiin mm. monipuolisilla henkilöstöeduilla. Tuemme esim. henkilöstön liikunta- ja kulttuuriharrastuksia, työmatkailua ja tarjoamme henkilöstöetuna myös sairaan lapsen kotihoitoa.

Ota yhteyttä!

Kiinnostuitko? Käsittelemme hakemuksia nopeasti ja kutsumme haastatteluun jo hakuajalla, joten lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen meille mahdollisimman pian. Kun liität hakemukseen CV:n ja hakukirjeen, muistathan tallentaa tiedostot välissä. Työn aloitus sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa Business Director, Retail Jussi Raitaniemi pe 28.2. klo 14-15 ja to 5.3. klo 9-10 puh. 050 343 8275, sposti: jussi.raitaniemi@trevian.fi

Yhteyshenkilö

Jussi Raitaniemi

COO, Partner

jussi.raitaniemi@trevian.fi +358 50 343 8275
Hae paikkaa
Lue vähemmän

Palkintomme

Trevian Asset Management

#2 Investment Management Services in Finland

Trevian Asset Management

#1 Investment Management Services in Finland

Trevian Asset Management

#2 Investment Management Services in Finland